10/29/11

30 Minit Ustaz Don

Mungkin aku dah lama tak balik rumah, nak tengok TV memang payah la. Tapi sekarang nie, aku lagi selesa tonton TV Al-Hijrah kerna lebih banyak input mengenai ilmu agama . Selain itu, kalau perasan pekerja dan cerita dalam drama TV Al-Hijrah di wajibkan menutup aurat. Kalau kena berlakon macam suami isteri pun tak perlu tunjuk adengan yang tak sepatutnya. Kiranya , memang berlandaskan agama islam.


Ok back to 30minit Ustaz Don, asalnya aku dah tengok show Ustaz Don nie waktu bulan puasa lagi. Waktu tu 10minit ke 15 minit je, ustaz berbicara tentang persoalan seperti cara menunaikan solat jamak' dan bacaan quran. Cara penyampaian Ustaz Don yang mudah difahami, relaks dan lawak nie buat orang rasa senang nak mendengar rancangan beliau. Jom layan video bersama Ustaz Don.





2 comments:

  1. aah tengok ustaz don. coz dia nyer cara easy to understand and relax :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...