Harith Irfan Hamdan

Umur baru 9 tahun, tapi dah pandai buat blog and youtube account. At the age of NINE!!
Kalau aku, umur 9 tahun nak pegang komputer pun takut-takut. Maybe budak generation Z? Sangat suka benda gadget and IT things.

Dulu, waktu umur dia baru 3 tahun. Sambil main game boleh dia terkencing depan desktop sebab nak main game sahaja.Heheheh. You make me laugh a lot. Sejak aku beli desktop , and letak kat rumah waktu short sem ni, muka dia je main desktop aku. Sampai aku nak main pun tak boleh. Heheheh. I think he more into animation coz he love to draw cartoon. Huhuhu.

Kakak dia atau siapa-siapa dalam family tak ada ajar pun cara nak buat. Dia buat sendiri , try and error. Dulu waktu tak tahu baca, duk hafal step. Hhuhuhu. Apa-apa pun harith. Akak wish you good luck. Don't be a naughty boy and always play Wii and Game!Nak tengok apa adik aku tulis.


Harith ( yang pakai vest) with his best friend- aidil(2009)

P/S: harith lepas nie viewer bertambah la. Berlanja kak nina kfc yer :P

Comments

Popular Posts