Merdeka Raya

Bermula hari esok aku dah start busy balik Rawang untuk preparation raya. Then, hari raya pertama waktu petang aku dah balik Johor. Jadi sebelum balik ke kampung dan tak dapat online disana. Aku nak ucapkan dekat semua orang:-

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin.
  1. Maaf kalau ada termakan atau terminum, mohon halalkan.
  2. Ayat-ayat dalam blog selalu menyakitkan hati dan straight to the ampang point.
  3. Kalau ada termengumpat, terkutuk.
  4. Kalau ada menyebabkan anda cemburu atau marah.
  5. Menyebabkan korang rasa tidak selesa untuk berkawan dengan aku.
Harap maaf . Kerana saya hanyalah insan biasa dan sering melakukan kesilapan. Sesungguhnya yang baik datang dari Allah dan yang buruk dari diri saya ini sendiri. InsyaAllah saya akan cuba memperbaiki diri ini. :)


Before balik kampung layan dulu video from Matluthfi90 ni 



Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 54
Calling for true freedom to all Malaysian :)

p/s: pakcik aku yg duk Perth kenal Matluthfi rupa nye. hehehe :p

Comments

Popular Posts