My Travel Wish List

Mari kita berangan bersama-sama. wahahah. Doakan lah ye tercapai. amin!

Mekah and Madinah - Umrah and Haji 
Mekah

Madinah
Kau dah pergi berpuluh-puluh negara kalau tempat ni tak jejak juga aku tak tahu la nak jadi apa kat aku. Aku rasa kosong. Wajibulgunnah kumpul duit sampai 7k! Dalam masa 2 tahun ni. mak aih.. banyak perancangan aku.. amin.. amin..  

"Kosong.. kosong -Najwa Latif"

Trans Thailand
Malaysia- Khrabi- Bangkok

Trans Cambodia
Bangkok- Siem Reap- -Phnom Penh
Malaysia- Siem Reap
Source : Angkor Wat 

Trans Vietnam
Ho Chi Minh City
Siem Reap- Ho Chi Minh
Source : Ho Chi Minh City

Trans Europe
United Kingdom- Germany- France- Spain- Italy- Holand
Source: Spain

Spain
Barcelona- Granada- Alhambra-Cordoba
Mereka yang meminati sejarah pasti tahu akan disebalik kejadian yang berlaku di Spain. My family wishlist sebarnya. BTW, kenapa focus kat Barcelona terlebih dahulu? Next post aku ceritakan mengenai exchange student dari Spain. hehehe.. Briefly, dia pernah duduk rumah aku 6 tahun lalu,we still keep in touch . Tu sekarang , dia ada dekat rumah aku.wahahha
Source: Spain



Comments

Post a Comment

Popular Posts