6/26/09

Toilet awam!

Hehehe... Nape malang sungguh nasib ku... Mula2 nak cari tandas dkt tingkat 3 mid tandas dia bau cam... Tuuuuuuuutttttttttttttttttttt...

Then bile g tandas ground floor yg dkt dgn levis nyer kedai tu.. Mula masuk ak dah puji... Wah, cantik gile tandas nie.. Igt x da paip kat dalam toilet tu.. Then cari dalam2 sket.. ada gak.. Pergh serius elegan gile tandas tu.. Coz cantik.. Plus tak payah bayar.. Seronok la ak dalam tandas tu( msuk tandas pun seronok??) Siap ak nak bgthu along ag msuk tandas nie long.. Best gler.. Hahah

Then, bleh imagine tak.. Bila korg dah puji gler2 servis dalam tandas tu.. Bila ko buka jer pintu toilet.. Ko kena marah dgn mak cik cleaner indon.. Time nie ak terpinga2.. Bru keluar dah kena marah, coz ada sikit air dkt tandas.. Mak cik nie biar btul.. Aku dkt negara mana.. Negara manohara ke negara ak???

Nsb la ak nie jenis cool.. Akak2 yg dlm tandas tu pun plek.. Ttb tgk seorang mak cik cleaner marah budak Malaysia.. Hahaha... Ak dgn selamba tidak melayan mak cik cleaner tu dan membasuh tangan,then main blah jer..Hahaha..

So, skang nie ak nak tnya? Kenapa ak kena marah?? Mak cik tu tgh hot dgn sapa?? Padahal yg wat kerja lap tu kwn dia.. Hahahha....

I wondering.. kenapa ak kena marah.. Hahahha.. Nsb lah nina... kena marah dgn cleaner.. hahaah

2 comments:

  1. X bleh blah kene marah ngan makcik cleaner~ best2 jek nk marah pelanggan~ watpe la upah dia kalu bkn tok cleaning~

    ReplyDelete
  2. tu pasal.. seb baik nina cool jer..
    then wat muke plek.. nape ak kena mrh..
    hahah..bile kuar dr toilet.. nina gelak2 sorang2 ... hahhaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...