Wordless Wednesday :FYP

Aku tak tahu sama ada aku mampu atau tidak habiskan FYP? Mampu ke system aku ni function semua nya? Mampu ke aku habiskan report? Mampu ke dalam masa yang sama aku habiskan exam? Doakan aku ..Rabbi ya asir wala tu asir.. Semoga aku dipermudahkan segalanya. Amin

Tazkirah: Selalu percaya dengan janji Allah kepada kita. Senjata paling kuat untuk kita adalah doa. Jangan pernah berhenti berharap pada Allah :)

Tazkirah 2: Sebelum lakukan sesuatu , memberi ucapan sesuatu. Kaji terlebih dahulu perbuatan kita. Adakah ianya dibenarkan di sisi islam? Tepuk dada, tanya iman.

Note: Jangan pelik dengan post kali ini, dalam otak ada macam -macam . Alhamdulillah, tengah busy FYP aku balik juga untuk sambut anniversary parents aku (25/12/2012). Happy anniversary mak and abah yang ke 30 . Semoga Allah merahmati keluarga kita dengan sakinah. mawardah warahmah. 

Comments

  1. inshallah bole. Allah tu best, Die akan tolong punye hehe. I've been there.

    ReplyDelete
  2. chi.. thanx a lot chi.. sorry tak sempat nak reply.. dua tiga hari macam orang gila.. still gila juga sekarang.. alhamdulillah.. doakan aku ya! thanx :)

    ReplyDelete
  3. eh.. bukan alhamdulillah utk gila.. hahha.. tp utk hadapi dgn tabah.. hehhe

    ReplyDelete
  4. Good luck and all the best. This is for your degree kan? Did my postgraduate FYP while i was working fulltime. Lagi la. So, nothing much. Sure you can cope with it.

    ReplyDelete
  5. @izah hassan Thanx a lot babe.. skrg tengah final touch report and sikit2 system

    ReplyDelete
  6. @zaraab Thanx a lot zaarab.. yeah FYP for degree.. heheh.. Amin.. amin..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts