4/23/09

Medan...2

Ok.. lepas dah dapat tidor... N tipah g clas pukul 7(kuat betol suara ko tipz.. kaco ak tdor jer..hahhaha) kita orang cukup utk mengkada kan tidor sampai pukul 10... Hehehe... G lah kita orang ke berastagi.. Ala2 cameron mcm tu.. Cume at the 1st kalau sapa x suka naik bukit x yah berangan nak pergi sana.. Hehehe.. Lebih2 lagi dgn cara sana bawak.. Tapi aku ok jer.. ag bersemangat nak naik...


Makan di papa rons + breakfast with lunch...Huhuhu...

Along infornt of masjid

Ok bla dah sampai dkt berastagi... cube lah kita orang naik kuda.. BEST!! layan gak lah naik... about 1/2 jam...Siap aku layan bapak yang jaga kuda tu... Borak pasal malaysia.. Dia orang agak bersemangat lah bile jumpa orang Malaysia... Huhuhu... Sausana alam sekita yang tak tercemar macam Cameron zaman dulu2 .. Hirup udara segar+ dengan sejuk.. Dah rasa macam dkt oversea plak(mmg pun oversea= selat melaka... hahahah)

Di puncak gundaling.. Belakang tu ayat kitab batak... Kalau tgk betul2 cube baca.. Keji sungguh diaorang nie...
Hati2 sket bila nak belanja kat sini.. Klau x nak jangan tawar coz nnt naik parang.. Hohoho...
Okay turun around 7 something.. Agak kekabusan coz naik hujan.. Turun pun hujan gak...

Then kita orang g makan dkt wong solo.. Semua nya ngak ada coz kat sana.. Kalau dah sold out maksud nyer dia orang dah x lagi beli bahan.. Bukan nyer cam kat malaysia.. Sold out maksud nyer dah x jual ag... Kita orang panggil wong solo nie.. Kedai semuanya ngak ada mbak.. Hehehhe.. So pulang lah kami... Esok ada lah hari utk bershopping... hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...