4/22/09

Medan... 1..

Hohoho.. Aku tak larat nak bercerita... dan meulis kat sini.. Seolah2 dah lupa segala bahasa melayu.. Asyik bahasa indon jer... Nie sume gara2 ke medan.. Bercuti n jumpa couzin ku yg belajar dkt usu... Hohooho..(Ya, mau cerita apa ya mbak??.. hehehe)

First day: Tiada lawak selain lawak , akak ku telah silap membaca wkt flight kita orang.. Hingga menyebabkan kita orang tunggu dkt 6 jam di lcct!! But masa berlalu dgn begitu pantas ... Kerana orang seperti kami mempunyai aktiviti yang begitu lumrah.. Iaitu ambil gambar... Hehehe

Kak emmy stress dgn along


Hilangkan stress anda dgn ambil gambar..

Sementara tunggu flight...yang delay..

Ok.. bla dah penat menunggu.. tepat pukul 9.10 waktu malaysia.. dan sampai pukul 9 juga waktu indonesia.. Flight cam haram sket coz... pilot x reti bawak... Then, our 1st place makan.. Merdeka walk yg serupa macam bintang walk.. layan gak lah.. Ada Tako Tao tp panggil Tako Sam... Huhuhu


After dah penat makan... N minum air yang nama plek2 tapi boleh layan gak lah.. Kita orang pulang ke rumah tipah cousin ku.. huhuhu...aku yang mcm x boleh nak tidor sebenarnye on 1st nite.. bese lah x bese... even penat...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...