Habuk 2

Assalamualaikum


Tetiba aku buka blog ni, and ternampak posting aku zaman dahulu kala... pada zaman dahulu (nyanyi sikit).. Tajuk post tu Habuk.. Oh aku malas nak letak link .. Kalau korang rajin, jumpa la ayat aku yang tah pa pe tu.. Kalau tak rajin. tak pe duk diam.. diam.. meh baca balik Habuk 2.


Heheh. Macam novel pula tajuk post aku..ni .. ok dah start dah merapu..
Wah i feel a live back, after few month tak menulis dan merangka ayat disini..
Sekadar update.

Alhamdulillah , #AH dah nak masuk 6 months old. Alhamdulillah sihat dan membesar dengan jayanya. Things get easy and i start feel comfortable being a mother. But still need to learn a lots of things! I call my self as a junior mother.. :)

Alhamdulillah.. life get better, Allah makbulkan doa dapat balik kerja awal. Spend time with family awal.. Kalau tak sebelum ni matahari belum terbit dah g kerja, balik matahari dah terbenam.. Semuanya sebab masalah kesesakan lalu lintas.. Tapi sekarang ni dah dapat avoid all those things..


Alhamdulillah.. Alhamdulillah and Alhamdulillah.Another 3 months for our 2nd Anniversary Ahmad!May Allah strengthen our love until jannah. Amin


Update pasal nak travel, dah setahun aku tak naik kapal terbang since i know i get pregnant.and having a baby .. Memang aku decide after 6 months baru dia boleh fly , so dia dah kuat sikit and her immune pun dah kuat.. Wish us luck dapat bawak little traveler travel nanti. InsyaAllah..



Gambate!

Opps.. Cerita Japan, Krabi , Pekan Baru... Bila nak update? heheh

Comments

  1. Nina!!!! mmg betul lah...bertahun kot tak update..ehh..ye ke...dah ada Adelea skrg..TAHNIAH!!! nanti leh bwk Adelea jln2

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..memang bertahun.. ngee.. alhamdulillah.. and insyaAllah ada rezeki lebih bawa dia jalan2.

      Delete
  2. takpe la bertahun tak hapdet pun. ehehe. semoga membesar dengan sihat Adelea. pretty name :)

    ReplyDelete
  3. thank you aunty from Adelea.. hehe.. aminnnnn

    ReplyDelete
  4. Bila rindu teman-teman, bc blog pun rsa dgar tuan badan berceloteh. BTW, sgt rindu Adelea dan ibunya..
    :-org Gua Musang yg xdak blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam kenal je orang Gua Musang tu siapa. hahaha.

      Delete
  5. blog update setaun skali. hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts